at

Nokta Çalışması ile At Portresi

By Yusuf PEHLİVAN - 2/08/2018 11:48:00 ÖS



     Nokta çalışması ile at portresi yapımı bu çalışma benim vize ödevim. Hayatımda bu kadar mide bulandıran bir çalışma görmedim, evet güzel bir çalışma ve çok emek isteyen bir çalışma fakat nokta ata ata hem gözleriniz, hem boynunuz, hem mideniz anlayacağınız vizelere böyle bir ödev yetiştirecekseniz ve sabaha kadar nokta atmak zorunda kaldıysanız sağlığınızdan olacak dereceye geliyorsunuz. Anlayacağınız insanı fazlasıyla sınayan bir çalışma haline geliyor ama ortaya çıkan sonuç güzel oluyor. Ayrıca bu çalışma benim için çok önemli bu çalışmayı tamamlamak için neredeyse benimle her anımı paylaştı arkadaşlarımla otururken sohbet ederken tek tek bu çalışmaya nokta atıyordum. Arada arkadaşlarımında attığı oldu. Şuan mide bulandıracak derecede de olsa bu çalışmayı yaptığım zamana büyük bir mutlulukla dönerim. Böyle emek gerektiren bir çalışmaya manevi olarakta birşeyler eklenince kat ve kat benim için değerli oluyor.


  • Share:

Beğene Bİleceğİn İçerİkler

0 yorum