Okur-Yazar [Yusuf PEHLİVAN|Çatlak Ressam]

By Yusuf PEHLİVAN - 10/23/2016 09:18:00 ÖS





Merhaba arkadaşlar uzun bir aradan sonra yeniden güzel bir çizimle sizleri buluşturdum uzun bir aradan sonra yeniden çizmek biraz heyecanlı oluyor :) en azından benim için geçerli.

Bu çizimin adı Okur Yazar peki neden diye sorarsanız inanın çizime verebilecek başka isim bulamadım :) ve ismi olsun diye isim verdim. Fena bir isim değil ama, umarım beğenmişsinizdir.

Bu çizimi 3 gün de 1 veya 2 saat çizerek bitirdim sindire sindire video kaydı 2 saat tuttu ve siz sıkılmadan izleyin diye 5 dakikaya kadar hızlandırdım. :) 

Bu arada bir heyecanlı olma sebebim ise bu çizim benim amatörlükteki son çizimlerim arasında çünkü bu işin artık eğitimini almaya başlıyorum ve çok heyecanlıyım, çok mutluyum, uçuyorum diye bilirim yani :) 

Artık daha güzel çizimlerimi sizlerle paylaşıcam bu arada kursa başladığım ilk günden itibaren çizdiğim çizimleri sizlerle paylaşmayı düşünüyorum ayrı bir başlık altında, umarım sizlerde benim heyecanlı olduğum gibi beni heyecanla takip edersiniz.

Beni takip edip destekleyen tüm sevenlerime teşekkür ederim...

LÜTFEN DESTEKLERİNİZİ PAYLAŞIMLARIMI KENDİ SOSYAL MEDYA HESAPLARINIZDA PAYLAŞARAK GÖZTERİNİZ.



İYİ SEYİRLER...


[Dili Ayrı Olanlara]



=BENİ TAKİP EDEBİLECEĞİNİZ SOSYAL AĞLAR=



YOUTUBE
Yusuf PEHLİVAN | Çatlak Ressam

FACEBOOK
www.facebook.com/yusufpehlivanTR



TWİTTER
www.twitter.com/yusufpehlivaan



INSTAGRAM
www.instagram.com/yusufpehlivaan



PİNTEREST
www.tr.pinterest.com/yusufpehlivan



TUMBLR
www.tumblr.com/blog/yusufpehlivaan



YOUNOW
www.younow.com/YusufPEHLVAN

  • Share:

Beğene Bİleceğİn İçerİkler

2 yorum