Blog Tanıtımı Yapılır

By Yusuf PEHLİVAN - 7/31/2014 02:38:00 ÖS

www.yusufpehlivaan.blogspot.com
Blog Tanıtımı Yapılır

Merhaba arkadaşlar kendi blogum için faydalı olabilecek araştırmalar yaparken blogumun tanıtımını yapabileceğim bir yer arıyordum ama düzgün bir yer bulamadım ben de bu eksikliği sizlerde yaşamayın diye kendi blogumda sizlerin bloglarını tanıtmaya karar verdim.

Eee reklamın iyisi kötüsü olmaz elimden geldiğince yardımcı olacam sizlere :)

Öncelikli olarak Yapmanız gerekenler

iletişim bölümünden
1. blogunuzun adresini
2.tanıtımda kullanılmasını istediğiniz resim URL sini
3.blogunuzun amacını

son olarakta blogunuzun tanıtımı paylaşıldıktan sonra blog tanıtımını beğenmemezlik yapmamanızı rica ediyorum çünkü emek verilmiş olacak ve iyi yada kötü blogunuzun tanıtımı yapılmış olacak şimdiden teşekkür ederim anlayışınızdan dolayı...

NOT: Yayın yapıldıktan sonra beğenmediğiniz yerleri iletişim kutusundan bizlere iletirseniz elimizden geldiği kadar sizlerin istediği gibi bir tanıtım yayını yapmış olacaz.

FACABOOK :
www.facebook.com/ysfpaylasimplatformu

  • Share:

Beğene Bİleceğİn İçerİkler

0 yorum